KAWAN-KAWAN CIK AIN

Tuesday, July 10, 2012

..:: MengaTasi KekeCewaan ::..

assalamualaikum...

lama aku x update entry ni... ye ar xde mud nak update entry kt blog... take time gak ar... haha ! kali ni aku nak share sesuatu ngan korang... ape dia ?? jeng jeng jeng... hehe ~




orite !!!

mesti korang da bace kan pic kt ats 2 ?? hmm... pd sape2 yg nk atasi kekecewaan... korng try ar amalkan ayat kt atas 2... insyaALLAH akan sembuh... sebab... aku pun amalkan... b4 ni kn aku sedih sgt2... aku xde kekuatan untuk mengatasi kekecewaan aku... tapi aku cuba dekatkan diri ngan ALLAH... aku search kt tenet pasal doa putus cinta... alhamdulillah aku dapat yg ni dr blog sape ntah... so, aku amek pic ni aku share kt korg gk... :)

insyaALLAH... akn sembuh... amalkan okey ??? peace !! (*_^)v

No comments:

Post a Comment

Add by adverlets