KAWAN-KAWAN CIK AIN

Sunday, July 15, 2012

..:: Biar Sampai Ke Bintang ::..

assalamualaikum...


ari ni aku nak post entry pasal tu yg kat atas tu... BIAR SAMPAI KE BINTANG... aku tak pernah dengar lagu ni sebab aku tak pernah tengok rancangan realiti VOKAL BUKAN SEKADAR RUPA... tapi aku mula minat lagu ni bila tonton cerita SURI dalam SLOT AZALEA TV3... tau tak ?? kalau tak tau... jap2...

drama Suri pukul 4 petang setiap hari Isnin - Khamis
tapi dah tamat la.....


ala... yang pelakon watak jahat dia nama Izreen Azminda tu... tak silap aku lah... jadi watak jahat dia tau... sampai aku benci ngan watak jahat si Izreen ni. dalam drama ni dia jadi Kira... Aina Syakirah... hehe ~

kalau tak pasal drama Suri yang best ni takde aku jatuh ati kat lagu Asmidar ni tau... tapi bila tengok ending drama Suri ni... cam Izreen Azminda punya suara yang nyanyi... haha ! Kak Asmidar jangan marah... nanti kena jual... wakaka...

lagu Biar Sampai Ke Bintang ni menyentuh perasaan aku sebenarnya... suara kak Asmidar ni wat aku jadi layu... kenal x Asmidar ?? kalau tak kenal takpe... aku nak kenalkan kat korang...


time ni kat putrajaya, baru pas hbs countdown.. terserempak ngan Asmidar terus snap pic... Asmidar wangi time ni

ni ar penyanyi asal lagu Biar Sampai Ke Bintang... Asmidar... haha ! nak dengar lagu tak ?? jap2 aku update lagu dia... korang boleh dengar dekat you tube... hehe ~

http://www.youtube.com/watch?v=0V8rWHjXkRQ




ok... kat bawah ni liriknya... :)

Biar mimpi mimpi kita
Jejak sampai ke bintang
Walau harus menggapai awan
Menongkah arus ini


Aku tahu bukan mudah
Tapi mimpi ini harus aku
Tiada gunung yang terlalu tinggi
Tiada laut yang terlalu luas
Tuk mereka memisahkan kita
Dari mimpi-mimpi kita ini


Jangan resah ini takdir
Tuhan mendengarnya
Tuk membawa mimpi-mimpi kita


Biar mimpi sampai ke bintang
Kerna kita semua tahu
Kerana ini impian
Setiap satu dari kita


Tiada gunung yang terlalu tinggi
Tiada laut yang terlalu luas
Tuk mereka memisahkan kita
Dari mimpi-mimpi kita ini

Jangan resah ini takdir
Tuhan mendengarnya
Tuk membawa mimpi-mimpi kita
Menuju ke bintang



lagu ni ciptaan ajai (patot ar sedap).... aku sangat2 suka lagu ni siap wat ringtone kat fon lagi tau... kadang2 aku nangis sorang2 dengar lagu ni... ye ar... aku fikir adakah aku akan capai impian aku untuk jadi cikgu ?? untuk sambung master ?? lagu ni pun boleh dikatkan dengan future kita... apa ?? love ?? boleh jugak... tapi aku pun malas fikir love2 ni... haha ! nak tumpu pada my study... :)

ok la... sampai sini aje entry aku dapat kongsi ngan korang... nanti aku update lagi... ok... (^_^)

p/s : andai ada jodoh antara kita... adalah... andai tidak... tak mengapa... (^_^)


No comments:

Post a Comment

Add by adverlets