KAWAN-KAWAN CIK AIN

Thursday, July 12, 2012

..:: Kosong ::..

malam ni aku rasa sangat kosong... but... aku memang tak tau... lately ni aku memang betol2 rasa sangat2 kosong... kadang2 bila dok atas katil ni sorang2 aku terfikir perkara yang dah lepas... rasa macam tercekik tali kat leher bila kenang kembali... hmm... 22 tahun dah aku hidup... syukur alhamdulillah... usia aku dah 22 tahun untuk taun 2012 ni... hehe ~ tapi aku tetap rasa kosong malam ni... aku cuba update status kat fb... nak epikan ati aku... tapi ia sia2 belaka... aku sms ngan bf aku... tapi tetap rasa kosong... kenapa ek ?? dah 2 ari aku rasa camni... mungkin sebab perasaan aku je kot ?? atau pun emosi aku tak stabil... ye ar... 'bezfren' forever aku datang tengah hari tadi... hihi... aku tak tau apa yang aku perlu lakukan untuk penuhkan kembali hati aku ni agar tak kosong cam 2 ari ni... mungkin aku dah penat nak bercinta kot ?? or aku penat memendam perasaan ?? or aku penat coz ati aku selalu dikecewakan oleh sang jejaka ?? huhu... wudever... kenapa si dia macam susah nak faham apa aku rasa ?? kenapa ek ?? kitorang memang tak pernah serasi dari dulu... hmm... bila fikir2 balik... aku akan jadi sebak bila terkenangkan si dia & hubungan kami ni... aku pun tak tau kenapa ?? mungkin kot masih ada parut kat ati aku ?? tapi aku x mau ingat... aku... aku... hmm... sangat2 kecewa bila terkenang kembali peristiwa pahit yang mencengkam naluri aku... fuhh ! mungkin pasal itu wat aku jadi kosong... dan mungkin pasal itu gak wat aku bangkit dari jatuh... cuma... parut tu memang takkan hilang dan kekal sampai bila2... membuat aku jadi was2 ngan lelaki... ayat2 lelaki... trauma kot... haha ! 

ape pun malam ni ati aku sangat kosong... 0000000

No comments:

Post a Comment

Add by adverlets