KAWAN-KAWAN CIK AIN

Friday, July 13, 2012

..:: Akhirnya ::..

assalamualaikum... 


hari ni aku nak ucapkan setinggi-tinggi syukur ke hadrat ILAHI kerana aku telah berjaya menempatkan diri di universiti.. alhamdulillah... cuma yang aku terkenan dapat kos pendidikan awal kanak-kanak di upsi... hmm... tapi takpelah yang penting aku dapat melanjutkan pengajian aku di peringkat ijazah... semoga perjalanan aku nanti dipermudahkan... insyaALLAH... 

mula-mula aku nak cek by sms tapi aku takut... aku mintak tolong kat dia untuk cek... berdebar-debar ati aku rase nya... aku ingatkan pukul 12 baru ley cek... ape pun alhamdulillah... berkat aku doa & solat hajat berhari-hari... lepas ni aku kena setelkan hutang aku berpuasa nazar...

ha... ni dia aku punya keputusan...

setinggi tahniah buat diri aku sendiri

tahniah juga kepada kawan-kawan aku yang dapat tawaran... yang tak dapat try buat rayuan... insyaALLAH ley... amiin... :)

No comments:

Post a Comment

Add by adverlets