KAWAN-KAWAN CIK AIN

Sunday, August 28, 2011

..:: TeruJa ::..




assalamualaikum...
dikesempatan ini aku nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri maaf zahir & batin
kat semua orang yang pernah aku wat
silap kat dia sama ada sengaja atau tak sengaja dan yg baca entry aku ni...
SELAMAT HARI RAYA....


hari ni perasaan aku teruja sangat !
ye ar...
orang dah nak jadi auntie lagi skali
haha !
dulu auntie untuk
anak
yg sulung

insyaALLAH
taun depan auntie kpd anak yg no.2

td aku b'fb ngan bezfren aku
giler ar lame tak jumpe...
ntah bape tahun ar....
sedih ar...
taun ni die tak raye kat sg bsr
dia rye kat umah m
entua dia
kat muadzam shah, pahang...

dia cakap kat aku
pewot dia macam da a
da 'isi'
tp tak tau betul ke x ??
kalo ade rezeki...
insyaALLAH
aku harap ade ar...
sbb dia da sebulan tak dat
ang bulan...
ekekeke

ngah usik dia...

sempat lg dia
usik aku
dia tny aku
"ko bile lg ?"
haha !
gelak besar aku d
ibuatnya...

hmm...
insyaALLAH kalo takde pe2
tahun depan la...
hehe~

miang no ko
ain...
hmm....
betu
l ar...
kalo takde pe2...
urusan dipermudahkan...
taun dpn ar aku tamatka
n zaman dara aku...
hahahahahahaha
insyaALLAH...
(^_^)

ok la...


sampai cni aje...
korg nak tengok x muka ibu muda kita sorg ni ??
hehe ~
tengok kat bawah....


ok...
bezfren aku ni nama dia NOOR HAZIMAH BT MOHD KASSIM
sebelah tu husband dia...
aku tak tau name husband dia...
haha !


yang ni pulak Qatrun Nada ape ntah...
haha !
ni anak hazimah mber k yg kat atas ni...
ni anak sulong dia...
comel kan ??
muka dia mcm ayah dia... ibunya takde pun...
haha !




bawah ni pulak aku, hazimah & qatrun
time ni die baru aje lepas bersanding...
lg 1 nak gtau...
muka dia tu cam tired aje kn ??
dia sbnornye baru bangun tido...
aku ggu die... hahahaha


dia ni aje la yg aku percaya
selain org yg pnh aku rpt (dulu)
now hny die sorg yg aku pcy
dr kwn2 aku yg ade skrg ni..
byk sgt dugaan ktorg mse berkawan dulu...
jd tak heran lah nape ktorg boleh bertahan smpi skrg...
even dia dah berumahtangga...

ok la...
kalo ade rezeki aku akn g jmpe die...
lame gile x jumpe...
tak sabar nk tgk kwn aku ni berbadan dua lg...
hahahaha
teruja gila !

lg 1...
insyaALLAH kalo takde pe2 taun dpn
korg dpt ar kad kawen aku...
hahahahaha
especially ex-student sains sukan 06 & 07
and
NORLI EZZATI
NORZAKIAH
SALWANA
NUR LIYANA

kompem korg ar special aku jemput...
hahahaha....

ok la...
smpi cni aje entry aku kali ni...
hope kite akn berjumpa lg...
tata...
SELAMAT HARI RAYA !!!




No comments:

Post a Comment

Add by adverlets