KAWAN-KAWAN CIK AIN

Thursday, August 18, 2011

..:: SaLam TakZiah ::..

Assalamualaikum wbt
kali ni entry aku agak berlainan cket... lain ke ??
aku nak ucapkan Takziah kepada keluarga bekas pengetua aku
Allahyarham Ruslan bin Bustani
Pengetua Sekolah Menengah Kebangsaan Dato' Harun, Tg Karang, Selangor.
meninggal kerana gastrik pada 31hb Julai 2011 (sehari sebelum puasa)

Berita yg aku dapat tau tadi dr mber lama (Shamiera) agak membuat aku sedikit terkejut & terke

du seketika...
yela... org lain sibuk wat persiapan utk Ramadhan tetapi keluarga arwah pula kehilangan seorang ketua keluarga yang paling mereka sayangi.

Aku akui aku takde la rapat dengan arwah tapi dari mata aku, aku dah nampak yg arwah ni seorang yg tegas, suka tersenyum...
dulu, time aku sekolah kat SDH arwah selalu bagi kata2 hikmah time perhimpunan...
bukan tiap bulan... bukan sekali sekala... tetapi setiap minggu !

aku ingat lagi sampai sekarang arwah pernah berkongsi cerita beliau masa perhimpunan dulu... dia pernah cerita pasal dia selalu makan Maggi masa
dia belajar dulu... memang keluarga arwah dulu orang susah...

Aku still terkejut... tapi nak wat camne ?? kita kenalah redha dengan pemergian dia... dengan ini aku sedekahkan al-fatihah kepada arwah Cikgu Roslan Bustani...
AL-FATIHAH...



No comments:

Post a Comment

Add by adverlets