KAWAN-KAWAN CIK AIN

Tuesday, August 9, 2011

..:: HappY anniverSary ke 3 ::..



9hb Ogos 2011
merupakan tarikh keramat aku dengan si dia (nama di atas) selama 3 tahun... alhamdulillah... macam-macam kami tempuh... ok la... bagi aku takdela macam pasangan kapel lain yg sentiasa loving kapel... ape2 pun aku tetap bersyukur sebab dah keramat 3 tahun aku dengan dia !


yang kat atas ni aku...ni serba sikit pasal aku...
NAMA : NUR AIN HIDAYAH BT MOHAMAD SHAMSUDIN
TARIKH LAHIR : 20 JANUARI 1990
ASAL : SG. BESAR






yang kat atas ni pulak si dia... aku pun boleh explain cket2 pasal die ni...
NAMA : MOHAMAD HAFIZZUL BIN AYUB
TRIKH LAHIR : 9 APRIL 1990
ASAL : KUALA KUBU BHARU


aku & dia ni nama dah 3 tahun bersama... nak kata serius tu... ntah la ?? sebab dia pun takde bagi harapan kat aku sangat... jadi aku takde la mengharap sangat kat dia... memang la apa yg org nampak mcm aku ni awek ntah ape2 ar... tol x ?? tp ni ar lumrah bercinta... tak boleh nak terlalu sayang org... sbb kita tak tau dia tu jadi milik kita sepenuhnya atau pun tak.... kan2 ??

lagi pun dia cakap kat aku nak habiskan degree dulu baru serius fikir ke arah 'tu'.... means alam perkahwinan la... so, kesimpulannya aku takde la nak berharap sangat pada si dia... tapi aku memerlukan dia... sebab aku sayang kat dia... (^_^)

APA2 PUN AKU TETAP BERSYUKUR KERANA DAPAT BERJUMPA DENGAN INSAN YG BERNAMA HAFIZZUL AYUB.... terima kasih Tuhan kerana menemukan kami... :)

HAPPY ANNIVERSARY MY 'ADEQ' !!

No comments:

Post a Comment

Add by adverlets