KAWAN-KAWAN CIK AIN

Sunday, June 3, 2012

..:: Kenapa ?? ::..

perkara yang aku tak sangka... dan tak pernah terfikir... dan aku takut bila ia hadir dalam mimpi aku... ALLAH ! memang kami takde jodoh... hmm... nak wat cmne kan ?? 4 taun anyam cinta... taun ni baru aku tau kami takde jodoh... jadi, perlu ke aku berusaha untuk terus bersama dia sedangkan aku tau kami memang takde jodoh ???

berfikir sejenak...
kenapa malam tadi aku boleh mimpi begitu ?? selama 4 taun kenal aku x pernah mimpi begitu... dia pn x pnh muncul dalam mimpi aku... yess !! i see... mungkin ade hikmah di sebalik semua benda ni... tp kenapa dalam mimpi aku muncul dia ?? Ya ALLAH ! betul ar org ckp... bercinta bagai nak gila pun... kalo dia bukan jodoh kita... bukan la... hmm...



rase sedih kan ?? bila orang yg kita sayang... cinta... bukan jodoh kita... aku sedih sangat2... but nak wat camne ?? andai dia memang bukan untuk aku... aku terima aje ar... aku percaya... kalo kita mimpi camtu... kita xde jodoh ngan org tu... dan bg mereka yg berkapel... kalo korang mimpi cam aku mimpi... alamat... dia bukan jodoh korang...

mimpi...
orang cakap mimpi mainan syaitan... ya... tapi setelah aku istikarah... aku bermimpi begitu... tapi kenapa bila bangun hanya nama dia saja yg aku sebut ?? ALLAH ! dengan sape aku nak bertanya ?? aku bukan arif sangat pasal agama ni...

Ya ALLAH ! KAU kuatkanlah imanku ini.... hanya kerana cintaku pada manusia aku jadi lemah selemah lemah iman... kuatkanlah hati hambaMU...

No comments:

Post a Comment

Add by adverlets