KAWAN-KAWAN CIK AIN

Thursday, May 31, 2012

..:: Kemaafan... Perlu ke ?? ::..

aku x tau nak mula dari mana... skrg ni ati aku sangat2 tertekan... sangat2 terluka... perlu ke aku maafkan insan yang dah lukakan ati aku ?? perlu ke aku maafkan insan yang dah khianat cinta aku kat dia ?? perlu ke aku terus memaafkan dia ?? perlu ke semua tu ??

4 tahun aku menyulam cinta aku ngan dia... xde pun ciri2 orang curang... tp aku ingat... 30hb mac 2012 segalanya hancur... segalanya musnah... patot la selama ni su0h aku cari jantan len... patot ar selama ni suoh aku lupakan dia... sumpah ! demi ALLAH aku akan ingat perkara ni sampai akhir hayat aku... !

kenapa ALLAH pilih aku ?? kenapa aku insan yg malang tu ?? kuat sangat ke aku sampai perlu hadapi semua ni ?? Ya Tuhan ! KAU berikanlah aku berita yg bahagia saja... x sggup hambaMU ini nk mendengar lagi kisah yg menyedihkan itu... 

selama 3 bulan ni aku rasa bahagia tu ilang... sekelip mata... apa salah aku ?? apa dosa aku ?? kenapa kau tergamak buat aku camni ?? perlu ke aku terima kau lagi ?? kenapa aku ?? kenapa mesti aku ?? cukup2 lah dulu org len pn wat cmni kt aku... kenapa kau yg wat perkara yg sama ?? apa aku ni jahat sgt ke ?? apa tak layak ke aku nak bercinta kat bumi ALLAH ni ?? hina sangat ke aku ni ??

bila aku bertanya kat orang... perlu ke kemaafan tu diberi pada dia ?? org akn ckp perlu ! tp aku x ikhlas nak maafkan dia... jd, perlu ke ?? ya, mmg aku pnh memaafkan kwn ak yg pnh sktkn ati aku... tp dlm tempoh masa yg lama... bkn 3 bulan... tp setahun ! kau paham x ?? setahun ! mungkin aku akan maafkan kau dlm masa setaun kot ?? ye ar... sbg cagaran kau curang kt aku setaun... kan ??

biar ar org nk ckp ati aku oenuh dendam ke ape... yg pntg ati aku puas ! sekali kau pecahkan kepercayaan aku pada kau... sampai bila2 aku susah nak percaya apa kau buat... baru kau kenal sape NUR AIN HIDAYAH ni... kan ??

ok la... aku rase menyesal gak ar pcy kt kau bulat2... tp aku x pnh menyesal cinta kt kau walau aku tau kau x pernah ikhlas cintakan aku ! xpe... moga ALLAH balas setiap perbuatan kau... ok !

No comments:

Post a Comment

Add by adverlets