KAWAN-KAWAN CIK AIN

Saturday, May 19, 2012

..:: Ujian Fasa Kedua ::..


assalamualaikum...
firstly, aku nak ucap alhamdulillah... syukur ke hadrat Ilahi kerana telah mendengar doaku... alhamdulillah... aku memang nak wat solat hajat seminggu sekali... dengan puasa nazar... insyaALLAH... 

aku bersyukur coz lepas ujian medsi... next week ujian temuduga pulak... hope dipermudahkan... amiin...

aku seronok sangat sebab kali ni abah yg akan teman aku... insyaALLAH andai takde aral... harap semua dipermudahkan... 

buat dia... thanx sebab selalu ada ngan saya tak kira senang or susah....

buat en sape ek ?? x ingat ar... haha ! terima kasih kerana telah suggest kat saya beli produk medsi anda... saya study...

pasni aku kena rujuk lg skali cara2 nak temuduga... hope dipermudahkan segala urusan... dan... hope aku lepas temuduga ni... amiin....

No comments:

Post a Comment

Add by adverlets