KAWAN-KAWAN CIK AIN

Monday, June 25, 2012

..:: Aku Rindu Bahagia ::..



CUBALAH HARGAI SAYA SELAGI SAYA MASIH CINTA
TAK PERLU HARGAI SAYA BILA SAYA DAH TERLUKA


hmm... sungguh bermakna kata2 tu... berhikmah ar gak... haha ! pernah suatu ketika, aku mintak si dia hargai aku... tapi... ??? masa tu hanya ALLAH je yg tau ati aku camne... even i have my frens... but it doesn't make me happy... i try 2 play wif children... tu je yg mpu aku lakukan untuk epi kn diri aku...

BUT.... !!!

2 dulu... 3 4 bulan yg lepas... alhamdulillah... setelah aku cuba untuk mencari ketenangan... akhirnya aku dapat ketenangan 2... even kdg2 resah ati ni x ilang... namun aku cuba b'sikap x paranoid... hehe ~

INSYAALLAH... hal 2 akan aku bawak sampai aku mati... :)

bukan senang aku nak trima qada' & qadar yg ALLAH dah tentukan... sakitnya memang xde sape tau... siang malam aku menangis... even si dia memohon ampun... tapi parut 2 masih ada... sejarah memang x ley dipadam... cuma pe aku nak kongsi kt cni... belajar ar dari kesilapan yg lepas... dosa2 aku masih banyak yg belum terhapus... tapi aku yakin ALLAH MAHA PENGAMPUN... insyaALLAH dosa2ku diampunkan... amiin... syarat... jangan lakukan dosa 2 semula... malu pada ALLAH... itu yg utama... (^_^)

tatkala aku menaip entry ni... ati aku sangat b'debar2... aku pn xtau nape... tp skrg aku rase epi... sgt2... !!! alhamdulillah... berkat kesabaran aku... cuma kadang2 terpandang ke belakang... hehe ~ 2 wat ati aku resah... curiga... oh ! no no no ! jangan fikirkannya... aku gadis yg tabah... cuma pe yg aku nak tegaskan kat cni... aku x suka orang yg suka2 ngadu kat si dia... pasal aku... hmm... aku juz nk berkawan... bukan nak serang... pe ar...

aku berharap ALLAH berikanlah kebahagiaan kepadaku sekali lagi... aku rindukan kebahagiaan 2... :)

okay ar... aku tiba2 ilang mo0d nak taip c0z tbe2 teringat pd minah h****** 2... xtau ar... haha ! moga ALLAH bukak ati aku untuk ikhlaskan pe yg blaku... cz aku tau aku lom ikhlas sepenuhnya... semua pasal minah h****** 2 ar... tata...

No comments:

Post a Comment

Add by adverlets