KAWAN-KAWAN CIK AIN

Monday, September 12, 2011

..:: Tak LaraT ::..

sudah ku jangka memang perkara tu akan berlaku... bukan dari aku... tapi dari dia...
sampai betul ati dia wat camtu...
alasannya mudah !
sedara mara, family tau password & email
ingat aku ni bodo ke ape ??
nak tipu aku tak payah la bagi alasan yg tak munasabah
malah, munasarawak barangkali ??

aku tak sangka...
dia boleh tukar status dari relationship to single
ape salah aku ??
dia nak aku phm dia...
tp dlm mase yg same aku lak dia tak ley phm...
ape ni ???

mcm ni ke namanya sayang ??
macam ni ke namanya cinta ??
kalo betol dia jujur & ikhlas nakkan aku
dia takkan sekali-kali wat camtu !
nampak sangat dia sorg yg hipokrit !

org yg aku pnh syg...
pnh jth cinta...
sggp wat camni kat aku...
camne aku nak phm dia ??

hmm....
aku pun x tau nak wat keputusan !

ya ALLAH !
KAU tabahkanlah hati hambaMU ini
aku tak terdaya nak menghadapi ujian & dugaanMU
ya ALLAH !
memang benar dia bukan jodohku
kerana cara dia hendak menjauhkan diri dari aku
sedangkan hakikatnya
aku tengok dia selalu bertanya khabar kepadaku
apa lagi ujian ENGKAU selepas ni YA ALLAH ??
jiwaku sakit...
jiwa hambaMU ini sakit...
sorang... sorang pergi meninggalkan aku...
sampai aku tiada tempat untuk mengadu...
diriku hanya sebagai tempat persinggahan sementara...

biarlah aku membawa diri ini...
dari penderitaan yg aku lalui ini...
takde makna cinta & sayang lagi
dalam diri ini...
seseungguhnya, aku sangat terluka tatkala ini
sungguh !
kalau benar dia mencintaiku..
dia akn mengejarku
seperti dalam filem hindustan...
hero mengejar heroinnya yg sudah berada di dalam kereta api...

No comments:

Post a Comment

Add by adverlets