KAWAN-KAWAN CIK AIN

Friday, September 16, 2011

..:: apa salah aku ?? ::..

sedihnya hati aku
ye ar...
insan2 yg aku syg buang aku...
kwn aku buang aku...
pakwe aku...
kenapa ??


apa salah aku ??
besar sangat ke salah aku ??
aku makin tak paham isi hati manusia ni
dekat dua bulanla...
aku jadi macam org gile...
tak tentu arah...
nampak aje epi kat luar
tp kt dalam ??
aku je yg tau...


kenapa korang wat aku camni ??
ape salah aku ??
nape tak boleh bg aku bahagia
walaupun sekelumit ??
aku sedih dengan diri aku
semua orang buang aku


sampai sekarang aku fikir
apa salah aku ??
bukan kawan je...
orang yang aku sayang
sanjung
selama ni
buang aku...
apa salah aku ???
apa salah aku ???
apa salah aku ???


dah macam orang takde arah tuju je
yela sebab tanya apa salah diri sendiri
hari2 hati aku tak tenteram
apa salah aku ???


YA ALLAH !
apa salah hambaMU ini ???


aku cuba gembirakan hati ni
tapi ternyata tak boleh
TAK BOLEH !!!
tapi kenapa ???
sebab semua orang dah buang aku ke ??


kenapa waktu aku susah sorg pun takde ??
kenapa waktu aku susah sorg pun tak datang hulur tangan ???
kenapa ??


sedihnya aku tengok diri aku ni
sedih sangat2 !
sampai satu tahap
aku benci diri aku sendiri !
i hate myself !!
hate !
hate !
hate !
u know ??
hate !
i hate myself so much !!!
sebab takde sorg pun nak kwn ngan aku !!

mana perginya insan2 yg bergembira dengan aku ??
mana ??


mngkn aku tak layak utk hidup di samping korang
ye la...
aku kn manusia...
yg selalu wat silap
sebab tu org benci kat aku
benci sangat2 !

argghhhh !!!

No comments:

Post a Comment

Add by adverlets