KAWAN-KAWAN CIK AIN

Monday, November 7, 2011

..:: moGa kau sembuh ::..

assalamualaikum wbt...
selamat pagi buta... cewah !
haha !
ari ni aku takde watpe...
sebab satu ari aku tido !
terukkan ???
tahu ni dalam sejarah
satu umah bangun lewat !
satu umah tak g semayang raya...
(macam ar tiap2 tahun ak g)
uweekkk !
sebab ari ni bapak aku demam
teruk giler dia demam...
aku hope abah cepat sembuh...

lg 1...
bout my bezfren... bf... lover... sweetheart...
haha !


atas ni ha...
pijol cyg..
dia semalam ngadu kat aku yg dia demam
pastu aku tepon...
dia ckp demam campak lak !
terkejut aku !!
ari ni da 2 ari ak tak msg dia...
malam ar...
sbb dia ckp tak larat sangat !
aku sangat risau...
ye ar dia je ar yg aku syg
selain dari famili aku...
sape x syg pakwe kan ???
cian die...

aku ckp kat dia
esok amek mc
tak payah skola
gaya msg cm terok
sbb da smp kat muka
hbs ar dah tak hensem...
haha !
jahat tol makwe...

cian gak tengok die...
takpe la...
yg penting dia kena pantang makan
aku pn td hampir nak tergelak...
sbb dia boleh tanya
ape benda yg perlu pantang ???
aku pn jwb ar...
telor, aym & seafood
sbb ia boleh jd gatal...

takpe la...
pe2 pn saya hope awk cepat sembuh k...
sama ngan abah gak...
amiin... ~

No comments:

Post a Comment

Add by adverlets