KAWAN-KAWAN CIK AIN

Tuesday, November 8, 2011

..:: Kalimah ALLAH pada botol air ::..


assalamualaikum wbt...
sebelum aku menaip entry ni...
aku ingin mengucapkan syukur alhamdulillah...
kepada ALLAH SWT...
kerana telah memberi petunjuk kepada abah aku
kerana abah telah nampak sesuatu...
apa dia sesuatu itu ???
ok...
korang pernah tak beli atau minum air minuman
jenama
PLUS 1 ???
pernah x ???
dia punya cover kaler hijau
ala kaler lebih kurang macam air spritzer tu...
ni dia botol airnya...







ok....
korg dah tengok kan ???
ok...
kenapa aku taip entry aku
mcm ni ??
sebab zaman sekarang ni
byk sgt benda atau perkara yg melalaikan manusia
sama ada secara halus atau secara kasar...



ceritanya mcm ni...
abah aku tunjukkan botol air PLUS 1 tu
mcm kat bawah ni...



aku pun dengan lurusnya tengok la botol air tu
(mula2 tak pk ape2)
pastu abah aku suoh tengok tulisan kat belakang tu...
(terbalikkan tulisan)
aku mula2 tak nampak ape2...
mmg tak pk ape2...
pastu abah cakap...
cuba tengok betol2...
aku pu tengok la...
bace astaghfirullahal'aziim...
baru la nampak...
tau x ??
ape yg aku nampak ??
kalimah ALLAH !!
astaghfirullahal'aziim....
tak percaya korg tengok kat bawah ni...




hmm...
tak sangka aku...
ingatkan kat perkataan coca cola je...
upenye kat botol air tu pun ade...
bg aku Tuhan nak menunjukkan sesuatu kepada aku...
dan aku mula memikirkannya...
apakah ia ??
aku pun tak tahu...
mungkin ni ada ar kebetulan...
mungkin ada perkara lain...
wallahu'alam...

* kepada yg ingin mempraktikkan
korg boleh la praktikkan
dengan cara
tengok kat cermin (botol tu letak kt cermin)
atau
terbalikkan tulisan tu...
ngan cara baca tulisan tu dr belakang...


*YANG BAIKNYA DATANG DARI TUHAN YANG BURUKNYA DATANG DARI AKU*

sekian, wassalamualaikum...




No comments:

Post a Comment

Add by adverlets