KAWAN-KAWAN CIK AIN

Wednesday, April 27, 2011

... reZeki ada di mana2 ...

yessssssss !!!!
rezeki memang ada di mana-mana
alhamdulillah....
aku dapat job sementara kat
TADIKA SINARAN

ok la tu....
daripada langsung xde keje...
kan2 ??

aku pun tumpang epy
coz bf aku dapat tawaran kerja
kat
TADIKA BIJAK
kuala lumpur....

aku tiba2 teringat...
how seorang melayu
boleh bukak sebuah tadika
betol2 kat tengah bandar....
nak tau katne ???
KLCC
5 minit je dr klcc tu...

tapi ???
kenapa ada tapi ??
die nak g keje nek moto la....
hmmmmmmmmmmmmmmmm
susah tol aku nak bagi
even parents die kasi
tapi aku tetap tak bagi
kenapa ?????
sebab aku risau ar !
kalo nek kete aku ley trime lg...
ni naik moto....
TAK BOLEH ! TAK BOLEH !

sbb ape tak boleh ?
sbb jalan nak ke kl tu slalu terjadi kemalangan
excident ar...
die slalu terjadi pada waktu pagi....
sbb ade org bwk kete laju
then.....
then ape ???
then ada yg mabuk bawak kete...
TU PASAL AR AKU TAK BAGI !!!!!!

look !!!
betapa guide nya aku
sa gf die....
haha !

walau ape pun....
aku tetap doa agar die
dapat rezeki yg luas...
murah rezeki...
amiinnnnnn....


p/s : semoga cepat kawen.... yahaha !

No comments:

Post a Comment

Add by adverlets