KAWAN-KAWAN CIK AIN

Wednesday, April 20, 2011

..:: Di manakah akhirnya ?? ::..

assalamualaikum...
salam sejahtera...
selamat malam... (coz aku wat bnda alah ni malam)

hmm... kali ni aku nak meluahkan pasaan aku yang dah skian lame aku pendam...
aku sedar... aku bukan se'perfect' ex2 die...
aku bukan se'beauty' ex2 die...
aku tak mampu jadi sebaik ex2 die...
tapi aku rase aku dah wat yg terbaik untuk hubungan kami ni...
susah sangatkan ??
orang cakap kalau susah sangat
PUTUS AJE !

berpisah dengan dia ??
OMG !!!
Oh My God !!
mane ade pasangan kekasih yang sukakan perpisahan
RITE ????????
hmm.... ade ar dekat 3 taun kami membina empayar percintaan
bukan senang kami nak membina
susah tau tak ??????? !

hmm... cm pe yg aku cakap tadi...
aku nak yg terbaik untuk hubungan kami...
mmg ar lama kenal
makin masak ngan perangai seseorang tu....

for him.... kalo terbaca blog ni....
saya sedar saya bukan yang terbaik utk awk....
saya tau saya selalu cari pasal ngan awak...
slalu wat awk marah....
smpi awk ngadu kat FF awk rimas & xmau fc to fc nan sy...
takpe ar... saya terima...
itu apa yg terlintas dr mlt awk... & ati awk...
tapi nape awk tak ckp pe yg awk rase ???
knp harus pendam & perlu story kat org lain ??
hbs tu saya ni ape ??
patung ke ??
bile pk balik....
YA ALLAH....
sebak ati saya ni... menangis saya...
betapa kejamnya saya terhadap awak...
tapi...
awak lebih kejam dari saya....
awak sanggup jadi gunting dalam lipatan...
same cam bekas mber baik saya SA....
same aje !
ah ! manusia....
mmg tak sedar diuntung.... !

maaf... sebab saya terpaksa meluahkan semua ni...
dalam blog saya ini... :'(
sekurang2nya saya dah mengaku saya salah...
tapi xpe ar...
cume satu je saya nak tahu....
sampai mana kita akhirnya ?????????????

No comments:

Post a Comment

Add by adverlets