KAWAN-KAWAN CIK AIN

Friday, February 8, 2013

..:: SemesTer Dua ::..









Assalamualaikum.... hai2 korang... ha... 

Bagi yg belajar kat UPSI, ada lagi lebih kurang seminggu aje untuk korang cuti puas2 kat umah kan ?? ari ni pulak jadual dah keluar... kat fb tadi aku siap tengok ramai yg update pasal jadual... jadual tak teratur la... jadual tu la... jadual ni la... act, cian pada mereka yg arrange jadual korang... jadual aku pun takde la bape teratur sangat... bersyukur gak tengok jadual ni... 

Walaupun pada hari Selasa terlalu padat, namun aku yakin aku mampu laluinya... harap2 camtu la...






ni lah jadual aku yg tak berapa padat... aku dah edit kasi lawa cket... hahaha... hope sem ni dapat wat aku happy lagi... ok la... sampai sini aje entry aku kali ni.... da... :)

No comments:

Post a Comment

Add by adverlets