KAWAN-KAWAN CIK AIN

Tuesday, July 5, 2011

..:: sTudent samsEng !! ::..

hmm... aku rasa nak ketawa ada... kesian ade... kelakar pun ada... sedih ?? lagi ar... hahahahaha... mane taknye... anak murid aku dah berani bertumbuk dah... kira dia tumbuk orang... baru 6 tahun... belum tahun 6 lagi... hahaha... yang tak boleh tahan student perempuan yg tumbuk student lelaki... dengan alasan student lelaki tu sepak dia... ha !!! kan dah kena satu penumbuk ! perempuan pulak tu ! aku dengan teacher2 kat skola tadi... ketawa terkekeh-kekeh... hahahaha... mane taknye... hal ni berlaku pada ari ni... iaitu pada 5 Julai 2011... pada waktu petang aku mengajar... aku tengah lukis sayur-sayuran kat depan... tau2 student aku mengadu ada kawan dia berdarah hidung... mula2 kesian la... tapi bila aku tanya... dia cakap... shasha tumbuk ! adoi... nak ketawa pun ade... hahahahahaha... tp memang dah ketawa pun... whahahahaaha...

dalam hati aku ni risau jugak... ye la... kena la rasa bertnggungjawabkan ??? aku kan cikgu dorg... mane taknye... kang parent die datang skola... komplen kat principal aku camne ?? ayoyo ?? hbs aku kena jawab ngan sir... huhu... memang aku tak sangka la student aku girl boleh tumbuk student lelaki... aku pun gelak la ! sebab laki ley kalah dengan pempuan ! hahahahahaha.... student aku yg pmpn tu name die shasha hani irdina... laki lak mohd ieman adzreq... kesian2... hmm... samseng betul si shasha ni... wahahaha...

aku hope pasni takde la kejadian tumbuk menumbuk antara student2 aku... pukul2... takpe la... ni tumbuk... adoi... pening pale teacher ! yahaha !

No comments:

Post a Comment

Add by adverlets