KAWAN-KAWAN CIK AIN

Sunday, March 6, 2011

..:: Jangan kaTa begiTu ::..

menangis hati aku bila dapat tau masalah yang melanda bf aku... aku pun xtau nak wat cmne lagi ngan die... aku tau aku dah puas nasihat die... jangan down... jangan down... tetap gak down... aku cakap jangan teerlalu pk... nak gak pk... aku tau tu mase depan die... at least beri peluang kat diri die utk wat yg terbaik kali kedua...

3 taun kenal tibe2 taun ketiga die ley jd down... tau die menangis... tapi aku kat cni pun menangis ngan ke 'down' an die...hmm... aku pun x tau nak cakap pe lagi... soalan yg slalu die tny kat ak... adakah aku sanggup tggu die ?? jawapannya... aku mmg sggp.. selagi aku ley tggu... aku tggu... pe guna bercinta bertahun2... tp lastly, hancur lebur je... hmm... aku tu die msh perlukan aku lam hdp die... tp apakan daya... ?? msg2 bz... ssh nk jmpe...

ssh nk phm ati org yg ngah sedih ni... tau pasal masa depan... kalo aku kat tmpt die pun aku sgt sedih... walau pe pun... saya tau awk mst kuat... kust smgt... biar ar org nk ckp pe... mlt org... mane ley tutup... ok... sy syg awk... (^_^)

No comments:

Post a Comment

Add by adverlets