KAWAN-KAWAN CIK AIN

Friday, April 13, 2012

..:: Ya Tuhan ! Kejamnya HambaMU ::..

Ya ALLAH !
apa la yg aku dah buat ?? aku sungguh kejam Ya ALLAH ! aku dah guris hati insan yg aku kasihi & sayangi...

YA ALLAH !
kenapa dia masih tidak melepaskan aku ?? adakah dia menderita dengan diriku ?? adakah dia memang tidak mahu bersamaku lagi ??

YA ALLAH !
kenapa aku buat dia begini ?? aku dah janji tak mahu sakiti hati dia lagi... tapi kenapa aku mungkirinya ??? aku kejam YA ALLAH !

YA ALLAH !
aku zalim pada diriku ini... kejamnya aku !!! lebih baik aku takde daripada ada !

YA ALLAH !
ampunkan hambaMU ini... aku terlalu bersalah kepada insan yg bernama MOHAMAD HAFIZZUL B AYUB... aku sangat kejam dengannya... jika dia membaca entry ini... aku ingin memohon seribu kemaafan walaupun engkau meluat dengan maaf2 ni...

No comments:

Post a Comment

Add by adverlets